zondag 30 maart 2014

In de ban van...

Wie mijn blog volgt, zal al wel gemerkt hebben dat ik de patroontjes van Compagnie M wel leuk vind! Ik hou wel van eenvoudige patroontjes die toch dat tikkeltje meer hebben.
Ik had nog maar net een Mara blouse gemaakt, toen ik dit stofje ontving voor de webshop. 'Ideaal voor een Mara blouse' dacht ik bij mezelf en ik knipte direct een stuk van de rol en waste het meteen.
Gisteren zette ik dan eindelijk de schaar in het stofje en ging ook aan de slag met de overlock en naaimachine. Omdat ik blauwe paspel en knoopjes gebruikte, koos ik ook voor blauw naaigaren om eens af te steken tov het stofje.
Gisteren kreeg Lien plots koorts en kon ik niet verder naaien maar deze ochtend werd het bloesje afgewerkt. Lien was terug koortsvrij dus konden we foto's maken buiten in het zonnetje!
En 'kwak' en 'kwak' (lees: eendje en kikker) moesten ook mee op de foto :-) 2 van haar dikke vrienden die zelfs 's nachts mee met haar gaan slapen, weliswaar op het tafeltje naast haar bedje dichtbij het lampje van de babyfoon.
Ik hou van dit bloesje en van het stofje!


stofje: 'Cracking Codes Eggplant' van Free Spirit
fournituren: paspel '298 blauw'

5 opmerkingen: