dinsdag 15 december 2015

Grace jurkje

Origineel is dit kleedje niet... ik haalde mijn mosterd bij dit prachtige exemplaar!
Het is zo'n mooi kleedje in zomerse tinten dat ik het stofje uit een oude collectie van Art Gallery toch nog bestelde en er meteen hetzelfde kleedje mee naaide als babykadootje.

Het kleedje is het Grace jurkje, een gratis patroontje van Griet! Het is een eenvoudig patroontje met enkele opties en zit super snel in elkaar. Zeker omdat ik koos voor drukknoopjes achteraan als sluiting.


Frisse kleurtinten gecombineerd met okergeel... ik kon niet anders dan verliefd worden op dit stofje. En ik hou ook wel van een print met horizontale belijning.
Ik denk dat ik voor Lien wat van dit stofje aan de kant ga houden voor een zomerse variant van dit kleedje! ;-)


stofje: katoen 'Brooklyn Bridge Glare' van Art Gallery

6 opmerkingen:

  1. Ik ben steeds benieuwd welke, originele stofjes er worden gebruikt voor dit 'super schattig' kleedje. Hier liggen ook al een paar grace jurkjes klaar voor ons prutsemieke (kleinkindje) dat we half januari zullen verwelkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig! Prachtig v stof.
    Dringend tijd om deze eens af te printen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooooo mooi!! Ik zag het al bij Tiene en vond het toen idd al prachtig! De ontvanger zal er vast blij mee geweest zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is ligt hier klaar om aan te beginnen ... hele mooie versie die van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh zo leuk ooh zo leuk :-)
    de grace jurkjes zijn hier ook zeer geliefd. Ik maakte onlangs één met een rits in. Vind ik persoonlijk aangenamer voor kleintjes:) (of dat lijkt me toch... anderszijds heeft er nog nooit een baby'tje mij verweten drukknoopjes gebruikt te hebben voor de rugsluiting ;))

    BeantwoordenVerwijderen