maandag 25 januari 2016

Handcrafted 2: Pink Tinny dress

Toen ik een keuze maakte uit de stoffen van Handcrafted sprongen er voor mij enkele stoffen uit, waaronder 2 roze stoffen. Voor wie mij kent, is dat een niet voor de handliggende keuze. Roze? Ik?

Maar deze stoffen zijn door de print en hoe ze vervaardigd zijn zoveel meer dan gewoon 'roze stoffen'.
Voor dit stofje met grote driehoeken koos ik voor een eenvoudige versie van de Tinny dress, kapmouwtjes en plooitjes in het rokdeel. Eenvoud siert zoals ze zeggen.

De kleur van de stof is een mooi diep roze en past perfect voor Lien. Ik moet mijn mening over roze echt gaan herzien en misschien toch wat meer roze naaien en aankopen ;-)

Lien ontpopte haar tot een heus fotomodel! De foto's spreken voor zich ;-)

Maar samen zot doen met haar vriendinnetje Eloise vond ze ook leuk! :-)



stofje: Geese Magenta
schoenen: De Gele Veter

7 opmerkingen:

  1. Knappe Lien! Eloise vond het ook super fijn! We moeten vaker een speeldate organiseren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook geen voorstander van roze maar dit is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik hou ook niet zo van roze, maar voor deze jurk maak ik met plezier een uitzondering!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het patroon ook gekocht. Kan haast niet wachten het te maken maar heb de zoon eerst wat stoere naaisels beloofd. Het kind wordt zwaar achteruitgestoken op naaiselvlak :-)

    BeantwoordenVerwijderen