donderdag 3 november 2016

Miauw!

Valt het op dat Lien haar kleerkast enkele truitjes kon gebruiken? Bandwerk is dan ideaal om haar kast snel met enkele nieuwe items te vullen!


Hoewel Lien graag en veel kleedjes en rokjes draagt, doe ik haar ook regelmatig een broek aan. Voor het naaiweekend stond ook een Cisse op de planning maar zover ben ik niet geraakt... deze was ook nog niet geknipt ;-) Ik hield het dus bij bovenstukken voor broeken en dus ging er een lading geknipte truitjes mee om te overlocken. 



Opnieuw een Otium girls maar nu met een sweaterstofje voor een iets dikkere versie. 
Om het geheel wat te breken combineerde ik met okergele tricot voor de boordjes maar ik had het misschien ook gewoon basic kunnen houden in dezelfde kleuren...




Voor deze foto's oefende ik nog eens met de instellingen van mijn Canon en ging voor foto's met een lagere iso dan ik voorheen gebruikte. Een hoge iso zorgt voor meer 'ruis' op je foto's maar voor een klein formaat valt dat niet zo op vind ik...
Het was nodig om bij een lage iso-instelling ook mijn andere instellingen aan te passen of ik eindigde met zwarte foto's en veel zie je dan niet natuurlijk ;-)



Voor Lien was het wachten soms saai wanneer ik mijn instellingen weer bijstelde maar we eindigen met haar happy face want ze is blij met haar poezentrui! °miauw°




stofje: sweaterstof 'Sweater cats'
patroon: 'Otium girls' van Sofilantjes

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de gele boordjes juist heel geslaagd! Fan van al jouw stoffencombinaties, je kiest telkens ook de kleuren waar ik fan van ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha die kinders van ons, ik ben benieuwd hoe die met foto's gaan omgaan als ze pakweg een jaar of 18 zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat zijn het volleerde modellen en wij goede fotografen en gaat alles super snel :-) °dream on° ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Hou van grijs in combi met geel. Super, snap dat ze er blij mee is :)

    BeantwoordenVerwijderen